Viimeinen yhteiskuva koko porukasta <3

Ja niin se päivä koitti, kun ensimmäinen pentu pakkasi reppunsa ja lähti uuteen kotiin <3 Myös Rianna-emä haettiin omaan kotiinsa ja tällä hetkellä meillä on enää vain 12 koiraa! Wuhuu :D
Alkuun loput viikonlopun tulokset. Sen kaikki jo varmaan huomasi, että Tarmo tosiaan viimeisen sertinsä sai ja tuli sillä Suomen Muotovalioksi <3
Lisäksi meiltä oli kehissä dalmiksista Pupu (M. Caught Their Eyes), tuloksella ERI AVK2. Ja pitkiksistä Ares (R. Special Year Of The Pandemic), tuloksella EH JUK1 ja Breda seikkaili Virossa, Katan mukana, tuloksella ERI2 <3
Kuvassa Ares.

Donnien (M. Blameless Benjamin) viralliset lonkka- ja kyynärlausunnot tulivat. Lonkat oli C/C. Se ei mikään ihanne tulos ole, mutta ei myöskään maailmanloppu. Noilla lonkilla pystyy huoletta elämään normaalia elämää. Meni muuten samalla kaavalla tämä B-pentue mitä A:kin. Yksi C/C ja loput A:ta tai B:tä. Saa nähdä kenelle tämä tulos tulee C-pentueessa. Kyynärät Donniella oli täysin puhtaat, eli 0/0. Iso kiitos vielä Donnien perheelle poitsun kuvauttamisesta! Kuten myös kaikille muillekin B-pentujen omistajille! Nämä on nyt hoidettu ja seuraavaksi siirrytään C-pentuihin.

Sijoitusnarttu Saga (M. Change Nothing) suoritti MH-luonnekuvauksen viime sunnuntaina hyväksytysti. Kiitos Viivi, kun hoidat näitä Sagan asioita <3 Sagalle on syyskuulle varattu silmä-polvi-sydäntarkki ja syksyn aikana kuvataan vielä selän spondyloosi. Sitten toden teolla saadaan alkaa suunnittelemaan F-pentuetta ensi keväälle :)

Meghan voi todella hyvin, typy alkaa olla jo täysin oma itsensä. Kakka on kiinteää, vaikkakin aika pieniä määriä sitä tulee. Mutta toisaalta se syö myös pieniä annoksia, joten eipä sitä voisikaan enempää tulla. Tänään menee lääkekuurista viimeiset pillerit ja pikkuhiljaa siirrytään normaaliin ruokaan. On kyllä uskomatonta miten se noin nopeasti toipui. Ja nyt koputan puuta!
Ja sitten pentuihin. Kuvia en ole saanut otettua paljoakaan. Pihalla on koko ajan niin synkkää ja vettä sataa. Sielä ollaan käyty vain pikaisesti asioilla ja tultu äkkiä takaisin sisälle lämpimään. Ja sisällä taas valaistus on niin surkea, ettei kuvista saa mitään selvää.
Eilen otin kaikista 7vko seisotuskuvat (jälleen kännykän videokuvauksella ja screenshotilla). Mort-poitsu ei mahtunut pöydällä kuvaan, päälaki jäi pois, joten sen kuvasin lattialla :D Aamulla tosiaan lähti sijoitusnarttu "Oodi" (M. Energy From G-Forces) Ilmajoelle Odelma-tätiä (M. Candy Girl) kiusaamaan. Oodista piti alunperin tulla Enya ja jäädä Seinäjoelle, mutta matkaan tuli iso mutka ja typy muuttikin sitten Virpin luo <3 Ja tällä porukalla (6+6) jatketaan huomiseen, jolloin haetaan 2 pentua.
Painot pennuilla oli 7vko iässä 4700-5000g plus Mort isona miehenä 5500g <3 Kynnet leikkaan vielä sitä mukaan, kun porukkaa lähtee ja sitten tämä alkaakin taas olla paketissa.
Mernika's Enter To Pit Lane "Taika", BAER +/+, paino 5000g, blaffa

Mernika's Engine Problems "Mauno", BAER +/+, paino 4700g, blaffa

Mernika's Energy From G-Forces "Oodi", LUA N/hu, BAER +/+, paino 4800g

Mernika's Everyone Knows Kimi "Mort", LUA N/hu, BAER +/+, paino 5500g

Mernika's Enough Speed "Iona", LUA N/hu, BAER +/+, paino 4700g, blaffa

Mernika's Earn A Pole Position "Ariel", LUA N/hu, BAER +/+, paino 5000g

Mernika's Eventually A World Champion "Jade", LUA N/hu, BAER +/+, paino 4800g

Yritän kaikista saada otettua vielä suht selkeät kuvat, missä näkyy ilmeet. Mutta ne päivitän sitten ensi viikolla, kun ollaan saatu kaikki pennut maailmalle ja paperit kansioihin :)
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.